چطور به روابط نامشروع نه بگویید؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



چطور به روابط نامشروع نه بگویید؟
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1393
بازدید : 1113
نویسنده : حسن عباسی

رفتار تو مثل یک بچه کوچک است...

 

 

 

بگو: اتفاقا رفتار من مثل آدم های باتجربه است. به اطرافت نگاه کن ببین ارتباط بدون مسئولیت پذیری و بدون برنامه چقدر جوان ها را بدبخت کرده است.

 

 

 

می گوید: تو کنجکاو نیستی. فکر می کنی به یک بار تجربه کردن نمی ارزد.

 

 

 

بگو: من درباره خیلی چیزها کنجکاو هستم؛ اما معنایشا ین نیست که بخواهم خودم قربانی بشوم، یا موش آزمایشگاهی باشم. هرچه باشد، امکان صدمه دیدن من هست؛ پس نمی ارزد.

 

 

 

می گوید: همه این کار را می کنند.

 

 

 

بگو: اولا خیلی ها خویشتن دار هستند، ثانیا بیشتر کسانی که تو می گویی، سرانجام سرشکسته و متأسف می شوند و ثالثا من همه نیستم و می دانم که چه کاری برای من صحیح است.

 

 

 

می گوید: برای اینکه دوستت داشته باشند، باید بیشتر جلو بروی.

 

 

 

بگو: من نمی خواهم برای دوست داشته شدن، اجازه بدهم کسی از من سوءاستفاده کند.

 

 

 

می گوید: ولی من دوستت دارم.

 

 

 

بگو: پس به تصمیم من احترام بگذار و احساسات مرا پایمال نکن.

 

 

 

می گوید: به من نشان بده که چقدر دوستم داری.

 

 

 

بگو: من با خویشتن داری و انتظار کشیدن تا روز ازدواج به تو نشان می دهم که چقدر دوستت دارم.

 

 

 

می گوید: کسی که چیزی نمی فهمد.

 

 

 

بگو: خودم و خدای خودم که این را می فهمیم.

 

 

 

می گوید: تو مرا علاقمند و حالا نباید این طور رهایم کنی؛ وگرنه رفتارت در حق من بی انصافی و غیرانسانی است. چطور وجدانت چنین اجازه ای می دهد؟

 

 

 

بگو: من هیجانات نابجای تو نیستم و نمی توانم به قیمت راضی شدن تو، خودم را به گناه و عذاب وجدان و سرزنش بیندازم و خلاف آنچه که به صلاح زندگیم هست عمل کنم. تو باید خودت را کنترل کنی.

 

 

 

می گوید: اگر قبول نکنی، دیگرانی هستند که با اشتیاق می پذیرند.

 

 

 

بگو: برایت متأسفم که مرا به خاطر این چیزها دوست داشتی؛ خوشحال می شوم که به سراغ دیگران بروی.

 

پس يادتون نره تحت هيچ شرايطي فريب اينحور افراد رو نخوريد و زندگي خودتون رو فداي خوش گذروني و هوس راني يه نفر ديگه نكنيد...



:: موضوعات مرتبط: جوانان , تفکر و اندیشه , حجاب و عفاف , ,



مطالب مرتبط با این پست
.
لطفا روی خون شهدا پا بگذارید!!!!!
شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد
شهادت غریبانه ی امام مسموم،جواد مظلوم(ع)برشماتسلیت باد.
دوستان التماس دعا
معلم !
مرد مقدس.
× مرد پلید ×
شوالیه
تا حـــــــالا خــــــــــدا رو ســــرچ کردی ؟؟!!
خدایــــــــــــــا
تربیت
بخش حدیث :
بانوی خوبم!
گاهی
وقتی در باز است...

آیت الله جوادی آملی در مقاله حجاب،حق الله است یا حق الناس؛نوشته اند:
هنوز با این گرانـــــے ها
حتما بخونید مطمئنم برایتان جالب خواهد بود!
حرف تا عمل
اشتباه !
حرام نیست؛ ولی...
برگرد...
میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)
مردم چه میگویند؟!
خویش را گم کرده ام
مراقبت از عشق مهمتر از عاشقی است!
داستان کوتاه : تلاافی مرد از زنش
هرگز فکر نکنید
همیشه به خاطر داشته باشید:
همیشه بخند
وقتی
یک لحظه تفکر!

تولد انسان
عــادت کـردیـم
درد و دلهای خدا
راز هاآآآآ
ارزش...
درس زندگی!!!
آن سوی معنای واژه ها
عذرخواهی یک دقیقه‌ای
یک بازیگر
خوش شانسی
مهم نیست چه سنی داری
شرمنده ی نگاه تو
امام خامنه ای
دقت کرده اید آیا :
روایط دوستی به کجا ختم میشود؟!
با احساسم بازی نکن



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
هستی در تاریخ : 1393/4/1/7 - - گفته است :

سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید, معلومه که زحمت زیادی بابتش میکشید!

مرد دنیای امروز به دنبال زن با حیا و آرامش دهنده می گردد
و زن دنیای امروز به دنبال مرد غیور با عفت است
تعجبم از این است که
مرد,چشم چرانی و دوست یابی می کند تا به دلخواهش برسد
و زن خود آرایی و بی حیایی می کند تا مردش را بیابد
و شیطان به هر دو می خندد...



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: